Discover the brands and technologies from our business units Adhesive Technologies and Consumer Brands.
20 sept. 2022 Düsseldorf / Germania
Cu ocazia Zilei piețelor de capital de astăzi, membrii Henkel Management Board au prezentat, împreună, succesele înregistrate în implementarea agendei de creștere cu scop, subliniind potențialul de creștere și câștig al celor două divizii ale companiei, Adhesive Technologies și Consumer Brands.
În ceea ce privește implementarea noii sale structuri organizatorice, Henkel este înaintea termenului-limită anunțat inițial. De asemenea, Henkel a revizuit, pe plus, prognoza pentru vânzările sale din întregul an 2022, atât pentru divizia Adhesive Technologies, care păstrează ritmul de creștere solidă a vânzărilor organice și în trimestrul al treilea, cât și pentru Henkel Group.
Ziua Piețelor de Capital s-a concentrat asupra celor două divizii Adhesive Technologies și Consumer Brands, fiecare cu propria direcție strategică, competență tehnologică și business atractiv cu branduri renumite la nivel mondial. În plus, accentul a fost pus, în mod clar, pe sustenabilitate, în toate domeniile, un factor de succes pentru implementarea agendei de creștere cu scop a companiei – atât la nivelul diviziilor, cât și la nivelul întregului Grup.
Pe lângă prezentarea progreselor înregistrate în aplicarea strategiei sale, Henkel a menționat, de asemenea, perspectiva pentru întregul an fiscal 2022.
"Având în vedere creșterea continuă și solidă a vânzărilor diviziei Adhesive Technologies, astăzi revenim cu o actualizare a prognozei fiscale pentru 2022 atât pentru divizia Adhesive Technologies, cât și pentru întregul Grup Henkel. În plus, continuăm să lucrăm intens la măsuri de compensare, pe cât posibil, a impactului pe care il au creșterea drastică a costurilor cu materiile prime, logistica și energia asupra evoluției cifrei noastre de afaceri," a declarat CEO-ul Henkel, Carsten Knobel.
Henkel așteaptă o creștere organică a vânzărilor Henkel în anul fiscal 2022 între +5,5 și +7,5% (anterior prognoza a fost +4,5 și +6,5%). Pentru divizia Adhesive Technologies se așteaptă acum o creștere organică a vânzărilor între +10.0% și +12.0% (anterior prognoza a fost +8.0 și +10.0%). Pentru Beauty Care, Henkel continuă să aștepte o creștere organică a vânzărilor între -3.0 și -1.0%, în special datorită implementării schimbărilor de portofoliu anunțate pentru 2022. Pentru Laundry & Home Care, Henkel continuă să aștepte o creștere organică a vânzărilor între +4.0 și +6.0%.
Așteptările în ceea ce privește indicatorul adjusted return on sales (EBIT margin) la nivelul Grupului, ramân neschimbate, între 9.0 și 11.0%. Pentru indicatorul adjusted earnings per preferred share (EPS) la curs de schimb constant, Henkel continuă să aștepte o scădere în intervalul -35 și -15%.
Henkel urmărește o agendă de creștere cu scop și a dezvoltat un cadru strategic clar în acest sens. Elemente-cheie ale cadrului strategic sunt portofoliul de succes, avantaj competitiv clar în domeniile inovații, sustenabilitate și digitalizare, precum și implementarea unor modele operaționale pregătite pentru viitor, toate bazate pe cultura solidă a companiei.
În cursul anului 2022, Henkel a continuat să lucreze în mod consecvent la punerea în aplicare a agendei sale de creștere și a înregistrat progrese semnificative în toate domeniile. În plus, prin fuzionarea diviziilor Laundry & Home Care și Beauty Care într-o singură divizie denumită Consumer Brands, Henkel își duce agenda de creștere cu scop la nivelul următor.
Ca parte a fuziunii, Wolfgang König, care este în prezent responsabil pentru Beauty Care în consiliul de administrație și va conduce noua divizie în viitor, va prelua, de asemenea, și conducerea Laundry & Home Care începând cu octombrie 2022.
Bruno Piacenza, cel care a condus divizia Laundry & Home Care din 2011, va părăsi Henkel Management Board la sfârșitul lunii septembrie 2022. Carsten Knobel, CEO-ul Henkel, i-a mulțumit acestuia în mod expres pentru realizările sale din cei peste 30 de ani în cadrul companiei.
„Din 2020, am urmărit cu consecvență punerea în aplicare a agendei noastre strategice pentru o creștere cu scop, în ciuda unui mediu extrem de dificil, marcat de pandemie și de războiul din Ucraina. Pe această bază, privim înainte. Cu Adhesive Technologies, suntem lider global, oferind soluții inovatoare pentru o gamă largă de industrii, concentrându-ne pe mega tendințe, cum ar fi sustenabilitatea, e-mobility și conectivitate. Fuziunea dintre diviziile Laundry & Home Care și Beauty Care într-o singură divizie, Consumer Brands, reprezintă un pas strategic extrem de important pentru noi. Astfel, creăm o platformă globală multi-categorie, cu mărci puternice și poziții de lider mondial pe piețe și categorii, pentru consolidarea performanței noastre în domeniul bunurilor de consum. Sunt convins că, prin cei doi piloni puternici, Adhesive Technologies și Consumer Brands, ne vom atinge obiectivele ambițioase și vom continua să aplicăm, cu succes, agenda noastră de creștere cu scop” a mai declarat CEO-ul Henkel, Carsten Knobel.
Acest document conține declarații referitoare la dezvoltarea viitoare a afacerilor, performanța financiară și alte evenimente sau evoluții de relevanță viitoare pentru Henkel, care pot constitui declarații anticipative. Declarațiile cu privire la viitor se caracterizează prin utilizarea unor cuvinte precum planifică, anticipează, crede, estimează și termeni similari. Astfel de declarații se bazează pe estimările și ipotezele actuale făcute de conducerea Henkel AG & Co. KGaA.
Aceste afirmații nu trebuie înțelese ca garantând în niciun fel că aceste așteptări se vor dovedi a fi corecte. Performanțele și rezultatele viitoare obținute efectiv de Henkel AG & Co. KGaA și de companiile sale afiliate depind de o serie de riscuri și incertitudini și, prin urmare, pot diferi semnificativ (atât pozitiv, cât și negativ) de declarațiile anticipative. Mulți dintre acești factori se află în afara controlului companiei Henkel și nu pot fi estimați cu exactitate în avans, cum ar fi mediul economic viitor și acțiunile concurenților și ale altor persoane implicate pe piață. Henkel nu intenționează și nici nu se angajează să actualizeze declarațiile anticipative.
Acest document include indicatori financiari suplimentari care nu sunt definiți în mod clar în cadrul de raportare financiară aplicabil și care sunt sau pot fi măsuri alternative de performanță. Acești indicatori financiari suplimentari nu ar trebui priviți separat sau ca alternative la măsurile activelor nete ale Henkel și poziția financiară sau rezultatele operațiunilor prezentate în conformitate cu cadrul de raportare financiară aplicabil în situațiile sale financiare consolidate. Alte societăți care raportează sau descriu măsuri alternative de performanță denumite în mod similar le pot calcula în mod diferit.