Discover the brands and technologies from our business units Henkel Adhesive Technologies and Henkel Consumer Brands.
Lanțul de furnizare-aprovizionare (supply chain) al unei companii reprezintă o resursă extrem de importantă – colaborarea între companii, în fiecare etapă a lanțului, poate oferi oportunități de minimizare a impactului total asupra mediului și de maximizare a impactuuil social total. La Henkel, lanțul nostru global include parteneri din peste 120 țări. Împreună, vrem să generăm progres către 100% furnizare responsabilă (responsible sourcing).
Cu abordarea noastră în ceea ce privește furnizarea responsabilă, vrem să determinăm o creștere sustenabilă prin promovarea principiilor dezvoltării durabile de-a lungul lanțului valoric – în beneficiul oamenilor și al planetei. Din acest motiv, menținem un dialog intens și colaborăm cu furnizorii pentru promovarea practicilor sustenabile și respectarea drepturilor omului. Misiunea noastră este să mergem dincolo de aspectele de conformitate (compliance) și să generăm impact și schimbare de-a lungul întregului lanț valoric, generând valoare sustenabilă pentru clienți.
Strategia noastră 100% furnizare responsabilă (Responsible Sourcing) subliniază interesul nostru pentru atingerea a 100% decizii de furnizare responsabilă la nivel global, în toate regiunile, diviziile și grupurile de materiale. Cadrul strategic este construit pe temelia solidă a managementului de risc alături de aspecte de conformitate (compliance). Reflectă aspectele fundamentale ale strategiei Henkel de creștere cu scop („Purposeful Growth”) în paralel cu punerea celor trei domenii-cheie – climate-positive, economie circulară și progres social – în centrul agendei noastre pentru furnizare responsabilă. Contribuția noastră la aceste domenii-cheie este facilitată de cele patru premise strategice – colaborare, transformare, inovație și responsabilizare/empowerment care ne ghidează în atingerea obiectivului nostru – 100% responsible sourcing (furnizare responsabilă).
În cadrul departamentului de aprovizionare, ne aducem contribuția la implementarea agendei strategiei Henkel de creștere cu scop ( Purposeful Growth) și atingerii obiectivului nostru – 100% furnizare responsabilă).
Bertrand Conquéret, Președinte Global Supply Chain Henkel și Corporate Senior Vice President Purchasing
Obiectivul-cheie al dimensiunii Managementul riscului & Conformitate este derularea de evaluări de risc în lanțul de furnizare pentru fundamentarea procesului decizional de mitigare a riscului și management, alături de evaluarea și sporirea performanței furnizorilor în domeniul sustenabilității. Atenția se îndreaptă către diligența necesară pentru riscuri, politici și standarde, conformitatea furnizorilor, transparența lanțului de furnizare-aprovizionare și ușurința detectării.
Henkel are în prezent parteneri de afaceri din peste 120 de țări și impune aceleași cerințe exigente tuturor partenerilor de afaceri din întreaga lume. Ne așteptăm ca conduita lor de afaceri să fie în concordanță cu cerințele noastre de sustenabilitate. În selectarea și colaborarea cu partenerii noștri de afaceri, luăm în considerare și performanța lor în ceea ce privește siguranța, sănătate, mediu, standarde sociale și practici comerciale corecte. Acest lucru se bazează pe Safety, Health and Environment Standards. Standardele noastre de achiziții corporative continuă să se aplice. Directorul de achiziții (CPO) este responsabil pentru toate activitățile de achiziții și pentru asigurarea gestionării responsabile a lanțului de aprovizionare. El raportează direct directorului financiar (CFO).
Respectarea Codului de conduită intersectorial al Asociației Germane de Management, Achiziții și Logistică a Materialelor (BME) este obligatorie pentru toți furnizorii Henkel din întreaga lume. Codul de conduită BME se bazează pe cele zece principii ale Pactului Global al ONU.
Acest cod de conduită face posibilă aplicarea internațională și, în plus față de Responsible Sourcing Policy De asemenea, servește drept bază pentru relațiile contractuale cu furnizorii noștri strategici. Politica de aprovizionare responsabilă care este integrată în ciclul cumpărare-furnizor a fost revizuită în 2023 pentru a adăuga aspecte specifice de due diligence în lanțul de aprovizionare.
Strategia noastră de aprovizionare 100% responsabilă pune dimensiunile Henkel ale cadrului ambițios de sustenabilitate 2030+ – planetă regenerativă, comunități înfloritoare și partener de încredere – în centrul agendei sale de aprovizionare. În acest scop, ne concentrăm pe următoarele domenii:
În domeniile sustenabilității strategice în aprovizionare menționate mai sus, un număr mare de indicatori sunt colectați și puși la dispoziție pentru a măsura contribuția valorică ca bază pentru deciziile strategice de aprovizionare.
Pentru a implementa strategia noastră de aprovizionare 100% responsabilă, următorii factori sunt factori cheie - colaborare, transformare, inovare și abilitare. Ne accelerăm eforturile prin intensificarea colaborării interne și externe cu partenerii de afaceri și părțile interesate cheie. Structura noastră globală de achiziții ne permite să stimulăm transformarea prin integrarea completă a strategiilor și funcțiilor de sustenabilitate ale diviziilor și funcțiunilor în agenda noastră de aprovizionare responsabilă. În plus, ne vom concentra pe inovații durabile, stimularea inovării soluțiilor digitale și conducerea schimbării către o mentalitate de aprovizionare 100% responsabilă prin împuternicirea părților interesate interne și externe prin oportunități de consolidare a capacităților.
Cooperarea noastră actuală cu furnizorii noștri se concentrează pe definirea și implementarea unui plan comun pentru obiectivele de sustenabilitate ale Henkel pentru 2025 și mai departe. Folosim diferite platforme și forumuri pentru a dezvolta inovații în domeniul produselor și tehnologiilor durabile împreună cu furnizorii noștri.
Folosim acordurile țintă ca instrument pentru a orienta soluții de aprovizionare durabilă cu furnizorii noștri strategici. Ca parte a abordării noastre de gestionare a riscurilor, lucrăm pentru a îmbunătăți continuu transparența lanțurilor noastre de aprovizionare din amonte în ceea ce privește riscurile de sustenabilitate. Prin urmare, solicităm furnizorilor selectați, de exemplu din sectoarele materiilor prime și ambalajelor, să fie transparenți cu privire la nivelurile de emisii ale portofoliului de produse furnizat către Henkel. Furnizorii selectați pentru a participa la acest program de angajament climatic reprezintă colectiv peste 50% din amprenta noastră Scope 3.1. În 2023, am reușit să validăm peste 2.500 puncte de date privind amprenta de carbon a produselor privind materiile prime colectate de la furnizori și să punem aceste informații la dispoziție la nivel intern, ca sursă primară de date. În 2024, am crescut și mai mult, la peste 6.000 de puncte de date privind amprenta de carbon a produselor.
2024 a marcat de asemenea lansarea “Henkel Climate Connect” – O inițiativă cheie de achiziții globale pentru a extinde implicarea furnizorilor legați de climă și colectarea datelor privind emisiile dincolo de emițătorii de top și materialele directe. Prin această inițiativă, ne așteptăm să cartografiem, să validăm și să reducem sistematic emisiile furnizorilor noștri și ca furnizorii noștri să contribuie activ la reducerea emisiilor de-a lungul lanțurilor lor de aprovizionare, în conformitate cu obiectivul nostru net zero. Prin parteneriatul nostru existent cu Together for Sustainability ("TfS") și noul "Henkel Climate Connect", oferim resurse de sprijin și instruire pentru a crește capacitățile de tranziție climatică ale furnizorilor la scară globală, răspunzând diferitelor niveluri de maturitate ale furnizorilor.
Ca o altă etapă pe calea către o mai mare sustenabilitate în lanțul valoric, în 2022, Henkel și-a unit forțele cu Deutsche Bank pentru a conecta performanța de sustenabilitate a furnizorilor cu un program de finanțare existent în Europa. Pe baza evaluarii EcoVadis, furnizorii europeni care participă deja la finanțarea lanțului de aprovizionare cu Deutsche Bank pot beneficia de condiții de finanțare mai bune. Ratele de finanțare sunt reduse treptat pe măsură ce ratingul ESG al furnizorilor continuă să se îmbunătățească. Aceasta înseamnă că toate cele cinci programe regionale de finanțare a furnizorilor sunt acum legate de criterii de sustenabilitate. Alte țări vor fi integrate treptat în aceste programe, după cum este necesar pentru a spori și mai mult acoperirea lanțului de aprovizionare Henkel.
Procesul nostru de aprovizionare responsabilă" în șase etape este un element central al abordării noastre strategice de gestionare a riscurilor și de conformitate, care se concentrează pe identificarea riscurilor și definirea măsurilor adecvate pentru minimizarea riscurilor. Pe baza evaluării performanței de sustenabilitate a furnizorilor noștri, folosim transparența rezultată pentru a sprijini cumpărătorii noștri în colaborarea cu furnizorii pentru a aduce îmbunătățiri durabile în lanțul valoric. Aceste procese de îmbunătățire continuă se bazează în primul rând pe transferul de cunoștințe și consolidarea competențelor în ceea ce privește optimizarea proceselor, eficiența resurselor și standardele sociale și de mediu. Acest proces este o parte integrantă a tuturor activităților noastre de achiziție. Folosind acest proces în șase pași, acoperim aproximativ 97% din volumul nostru de achiziții în domeniile ambalajelor, materiilor prime și producției contractuale.
La începutul colaborării, fiecare furnizor este rugat să furnizeze rezultatele/ performanțele sale în domeniul sustenabilității, sau să parcurgă o auto-evaluare care oferă transparență despre performanța. Facem acest lucru pentru o parte semnificativă a volumului nostru de achiziții externe folosind o metodologie de evaluare dezvoltată de EcoVadis, o companie independentă, expert în evaluarea sustenabilității. Aceste chestionare vizează așteptările din zonele siguranță, sănătate, mediu, calitate, drepturile omului, stadarde angajați și anti-corupție.
Mai mult, în 2021, am introdus soluția software-as-a-service IntegrityNext pentru furnizorii cu volume mai mici de achiziții. Această soluție software se bazează pe un chestionar compact de autoevaluare privind performanța și riscurile legate de durabilitate.
Furnizorii selectați intră într-un audit inițial ca alternativă la chestionarele de auto-evaluare. În acest proces, Henkel lucrează împreună cu firme independente de audit pentru verificarea aspectelor compliance cu standardele definite în audit-uri. Aceste audit-uri constau din inspecții la locații (de ex., locațiile de producție) și includ atât verificarea fabricilor cât și discuții cu angajații de la diverse nivele ierarhice.
La începutul colaborării, fiecare furnizor este rugat să furnizeze rezultatele/ performanțele sale în domeniul sustenabilității, sau să completeze un chestionar care oferă transparență despre performanța în domeniul sustenabilității. Facem acest lucru pentru o parte semnificativă a volumului nostru de achiziții externe folosind o metodologie de evaluare dezvoltată de EcoVadis, o companie independentă, expert în evaluarea sustenabilității. Aceste chestionare vizează așteptările din zonele siguranță, sănătate, mediu, calitate, drepturile omului, stadarde angajați și anti-corupție.
În 2021, am introdus soluția software-as-a-service IntegrityNext pentru furnizorii cu volume mai mici de achiziții. Această soluție software se bazează pe un chestionar compact de autoevaluare privind performanța și riscurile legate de durabilitate.
Furnizorii selectați intră într-un audit în plus față de evaluare. Audit-urile inițiale - alternativă la evaluarea cu ajutorul chestionarelor de autoevaluare. Henkel lucrează cu companii independente de audit specializate pentru a verifica conformitatea cu standardele definite. Auditurile noastre constau în inspecții la fața locului (de exemplu, la unitățile de producție) și includ atât inspecții în fabrică, cât și discuții cu angajații de la toate nivelurile ierarhice.
Experții externi în sustenabilitate, precum și responsabilii cu furnizorii din echipa noastră de achiziții, analizează rezultatele auditurilor sau rezultatele evaluării EcoVadis pentru a identifica deficitele de sustenabilitate și zonele de îmbunătățire. În același timp, furnizorii sunt alocați către diferite clase de risc sustenabil. Un proces standardizat care urmează după evaluare sau audit se asigură că furnizorii implementează acțiunile corective indicate. Neconformitatea gravă repetată este tratată printr-un proces definit de escaladare și duce la încetarea relației cu furnizorul.
Independent de rezultatele auditului sau evaluării, cerem furnizorilor evaluați să întocmească un Plan de Acțiuni Corective și să implementeze îmbunătățirile recomandate. Monitorizăm progresul făcut în implementarea acestui Plan de Actiuni împreună cu furnizorul de-a lungul perioadei de timp disponibile până la reevaluare sau re-audit.
Folosim reevaluări și re-audituri recurente pentru monitorizarea progresului făcut de respectivul furnizor și pentru a ne asigura că există o buclă de control permanent în procesul de evaluare, analiză și luarea de măsuri corective. Comunicăm transparent rezultatele, în timp real, prin platforme digitale.
Această abordare a evaluării riscurilor de sustenabilitate în lanțul de aprovizionare face parte din sistemul de gestionare a riscurilor la nivel de grup. Evaluăm potențialul de risc la nivel regional și național, precum și la nivelul lanțului valoric, inclusiv riscurile specifice industriei. În acest sens, ne concentrăm asupra țărilor identificate de instituțiile internaționale ca fiind asociate cu niveluri ridicate de riscuri de sustenabilitate. Evaluarea include criterii legate de drepturile omului, mediu și corupție.
Cel mai bun exemplu recent de risc (din punct de vedere al sustenabilității) asociat unei țări - provinciile estice ale Republicii Democratice Congo, acolo unde diverse grupări au profitat din exploatările miniere și au contribuit, în același timp, la violențe și războare în regiune. Cele patru minerale extrase din estul R.D. Congo și țările învecinate cu aceasta sunt denumite ‘minerale conflictuale’ și includ Columbite-tantalite (minereu de tantalum), Cassiterite (minereu de tin), Wolframite (sursă de tungsten) și aur, folosit în producția finală de metale Tantalum, Tin, Tungsten și aur, cunoscut și ca 3TGs.
Lanțurile de aprovizionare fără conflicte sunt o parte integrantă a politicii noastre de aprovizionare responsabilă, în conformitate cu Orientările OCDE privind diligența necesară pentru lanțuri de aprovizionare responsabile cu minereuri provenite din zone afectate de conflicte și cu risc ridicat, efectuăm diligența necesară adecvată în cadrul lanțului de aprovizionare. Solicităm furnizorilor noștri să respecte cerințele cadrelor juridice aplicabile privind minereurile din zone de conflict (inclusiv, dar fără a se limita la Orientările OCDE privind diligența necesară, Regulamentul UE și Legea Dodd-Frank). Furnizorii trebuie să furnizeze dovezi documentare că toate materialele pe care le obțin sunt lipsite de conflicte. Deoarece Henkel nu are o relație de afaceri directă cu topitoriile, ne așteptăm ca furnizorii noștri să se angajeze cu aceste topitorii pe o bază verificată fără conflicte, cu cerința de a utiliza exclusiv Inițiativa privind mineralele responsabile (RMI) sau alte surse validate de inițiativa de afaceri recunoscută de OCDE.
La începutul colaborării, fiecare furnizor este rugat să furnizeze rezultatele/ performanțele sale în domeniul sustenabilității, sau să parcurgă o auto-evaluare care oferă transparență despre performanța. Facem acest lucru pentru o parte semnificativă a volumului nostru de achiziții externe folosind o metodologie de evaluare dezvoltată de EcoVadis, o companie independentă, expert în evaluarea sustenabilității. Aceste chestionare vizează așteptările din zonele siguranță, sănătate, mediu, calitate, drepturile omului, stadarde angajați și anti-corupție.
Mai mult, în 2021, am introdus soluția software-as-a-service IntegrityNext pentru furnizorii cu volume mai mici de achiziții. Această soluție software se bazează pe un chestionar compact de autoevaluare privind performanța și riscurile legate de durabilitate.
Furnizorii selectați intră într-un audit inițial ca alternativă la chestionarele de auto-evaluare. În acest proces, Henkel lucrează împreună cu firme independente de audit pentru verificarea aspectelor compliance cu standardele definite în audit-uri. Aceste audit-uri constau din inspecții la locații (de ex., locațiile de producție) și includ atât verificarea fabricilor cât și discuții cu angajații de la diverse nivele ierarhice.
La începutul colaborării, fiecare furnizor este rugat să furnizeze rezultatele/ performanțele sale în domeniul sustenabilității, sau să completeze un chestionar care oferă transparență despre performanța în domeniul sustenabilității. Facem acest lucru pentru o parte semnificativă a volumului nostru de achiziții externe folosind o metodologie de evaluare dezvoltată de EcoVadis, o companie independentă, expert în evaluarea sustenabilității. Aceste chestionare vizează așteptările din zonele siguranță, sănătate, mediu, calitate, drepturile omului, stadarde angajați și anti-corupție.
În 2021, am introdus soluția software-as-a-service IntegrityNext pentru furnizorii cu volume mai mici de achiziții. Această soluție software se bazează pe un chestionar compact de autoevaluare privind performanța și riscurile legate de durabilitate.
Furnizorii selectați intră într-un audit în plus față de evaluare. Audit-urile inițiale - alternativă la evaluarea cu ajutorul chestionarelor de autoevaluare. Henkel lucrează cu companii independente de audit specializate pentru a verifica conformitatea cu standardele definite. Auditurile noastre constau în inspecții la fața locului (de exemplu, la unitățile de producție) și includ atât inspecții în fabrică, cât și discuții cu angajații de la toate nivelurile ierarhice.
Experții externi în sustenabilitate, precum și responsabilii cu furnizorii din echipa noastră de achiziții, analizează rezultatele auditurilor sau rezultatele evaluării EcoVadis pentru a identifica deficitele de sustenabilitate și zonele de îmbunătățire. În același timp, furnizorii sunt alocați către diferite clase de risc sustenabil. Un proces standardizat care urmează după evaluare sau audit se asigură că furnizorii implementează acțiunile corective indicate. Neconformitatea gravă repetată este tratată printr-un proces definit de escaladare și duce la încetarea relației cu furnizorul.
Independent de rezultatele auditului sau evaluării, cerem furnizorilor evaluați să întocmească un Plan de Acțiuni Corective și să implementeze îmbunătățirile recomandate. Monitorizăm progresul făcut în implementarea acestui Plan de Actiuni împreună cu furnizorul de-a lungul perioadei de timp disponibile până la reevaluare sau re-audit.
Folosim reevaluări și re-audituri recurente pentru monitorizarea progresului făcut de respectivul furnizor și pentru a ne asigura că există o buclă de control permanent în procesul de evaluare, analiză și luarea de măsuri corective. Comunicăm transparent rezultatele, în timp real, prin platforme digitale.
Lucrăm intens cu furnizorii noștri pentru a le îmbunătăți performanța în materie de sustenabilitate. Accentul se pune pe inițierea unor schimbări pozitive de-a lungul lanțului valoric, de exemplu, prin programe de formare și proiecte comune. În 2024, nu am primit nicio notificare privind o încălcare din partea niciunuia dintre partenerii noștri strategici de afaceri care ar fi dat motiv pentru încetarea relației noastre cu acel furnizor.
În 2011, Henkel împreună cu alte cinci companii din industria chimică au fondat inițiativa “Together for Sustainability – Chemical Supply Chains for a Better World” (TfS), bazată pe principiile United Nations Global Compact și Responsible Care Initiative a International Council of Chemical Associations (ICCA). Ideea de bază este: “Un audit pentru unul, este un audit pentru toți!”. Țelul TfS este să armonizeze complexitatea din ce în ce mai mare a proceselor din zona supply chain management prin prisma sustenabilității și să optimizeze dialogul dintre partenerii globali. Mai mult decât atât, e nevoie de sinergii pentru ca resursele să poată fi folosite mai eficient și cu efort administrativ minim, nu doar între companiile membre ale TfS, ci și între partenerii acestora.
În centrul auditurilor și evaluărilor online ale inițiativei TfS se află ideea centrală: "Un audit pentru unul este un audit pentru toți!". În acest caz, furnizorii trebuie să fie supuși unei singure evaluări sau unui audit. Auditurile sunt efectuate de o serie de societăți independente de audit selectate. Pentru evaluările online, TfS colaborează cu EcoVadis, specialist în evaluarea performanței sustenabilității. Performanța este evaluată în domeniile managementului, mediului, sănătății și siguranței, muncii și drepturilor omului și problemelor de guvernanță corporativă etică. În 2023, TfS a avut un grup de aproximativ 17.900 de evaluări și audituri active ale TfS. În același an, aproximativ 2. 830 de furnizori Henkel au fost supuși unei evaluări sau unui audit TfS. Inițiativa TfS a crescut puternic în ultimii ani și este formată din membri care operează companii chimice la nivel internațional.
O etapă importantă în istoria inițiativei TfS a fost lansarea Ghidului privind amprenta de carbon a produsului (PCF) pentru industria chimică în 2022. Noua Orientarea consolidează abordările existente de calcul PCF în ceea ce privește specificul industriei chimice și permite întreprinderilor și clienților industriali, precum și consumatorilor să stabilească o comparabilitate directă și o evaluare a impactului produselor asupra climei în viitor. Un alt element central al inițiativei TfS este Academia TfS – o platformă personalizată de învățare și consolidare a competențelor, concepută pentru a oferi companiilor membre și furnizorilor acestora educație continuă pe teme cheie de sustenabilitate în lanțul de aprovizionare.
În 2022, elementele de bază originale ale inițiativei TfS, auditurile TfS și evaluările online, au fost extinse prin adăugarea a două elemente-cheie: A fost lansat un ghid privind amprenta de carbon a produselor din domeniul de aplicare 3 (PCF) pentru industria chimică. Noua orientare consolidează abordările existente de calcul PCF în ceea ce privește specificul industriei chimice și permite întreprinderilor și clienților industriali, precum și consumatorilor să stabilească o comparabilitate directă și o evaluare a impactului produselor asupra climei în viitor. Inițiativa TfS a lansat, de asemenea, o platformă centrală de învățare gratuită, Academia TfS, pentru toate companiile membre și furnizorii lor afiliați. Academia este o platformă personalizată de învățare și dezvoltare axată pe probleme de sustenabilitate în lanțul de aprovizionare. Acesta este conceput pentru a oferi angajaților companiilor membre TfS și furnizorilor acestora o educație continuă pe teme cheie de sustenabilitate.
Pe parcursul anului 2024, Henkel a continuat să se concentreze pe dezvoltarea competențelor și extinderea cunoștințelor cumpărătorilor și furnizorilor săi. Experții Henkel au instruit experți în achiziții și furnizori în domenii de interes precum uleiul de palmier, emisiile de gaze cu efect de seră, producția contractuală și produsele comerciale. Experții de la TfS au instruit peste 2.500 de participanți la diverse webinar-ii, în cinci limbi, în 2024.
Ca și în anii precedenți, părțile interesate interne ale Henkel și noii angajați din departamentul de achiziții au fost, de asemenea, instruiți cu privire la conținutul strategiei noastre de aprovizionare responsabilă, cu un accent special pe cerințele Supply Chain Due Diligence Act. Peste 320 de angajați din departamentul de achiziții au fost supuși unui curs de instruire în 2024 în domeniul drepturilor omului due dilligence,, cu accent pe diligența necesară în domeniul drepturilor omului în lanțurile de aprovizionare.
Pentru a stimula progresul în domeniile diversității, echității și incluziunii, funcția noastră de achiziții contribuie la consolidarea diversității în rândul furnizorilor noștri. Ca parte a acestui efort, am lansat programul nostru de diversitate a furnizorilor în America de Nord pentru a oferi furnizorilor certificați interesați să facă afaceri cu Henkel mai multe oportunități de colaborare. Programul vizează afacerile deținute de femei și afacerile conduse de membri ai grupurilor minoritare, cum ar fi persoanele cu dizabilități sau veteranii, printre altele. Un formular de înregistrare dezvoltat de echipa noastră de diversitate a furnizorilor pe site-ul nostru web din America de Nord oferă o modalitate de a conecta potențialii furnizori de diversitate direct cu organizația noastră de achiziții. Pe lângă o serie de membri corporativi, inclusiv Consiliul Național de Dezvoltare a Furnizorilor Minoritari (NMSDC) și Întreprinderea de afaceri deținută de femei sau minorități (WMBE), echipa de diversitate a furnizorilor este implicată în numeroase evenimente de parteneriat pentru diversitatea furnizorilor. În acest fel, ne propunem să conectăm soluțiile de achiziții de înaltă calitate cu o bază de furnizori incluzivă și dinamică. Intenționăm să profităm de experiența acumulată în urma acestui program pe piața importantă din America de Nord pentru a ne extinde activitățile globale.
Pe lângă activitatea noastră în cadrul inițiativei TfS, Henkel este membru al AIM-Progress, un forum al companiilor din industria bunurilor de larg consum. Obiectivul aici este, de asemenea, de a încuraja companiile membre să împărtășească experiențe în domeniul aprovizionării durabile și să utilizeze sinergiile. Forumul se concentrează, de asemenea, pe organizarea de evenimente regionale pentru furnizori pentru a îmbunătăți performanța sustenabilității în cadrul lanțului valoric. Suntem, de asemenea, membru fondator al inițiativei Action for Sustainable Derivatives (ASD). Acesta reunește organizații de-a lungul lanțului de aprovizionare cu derivate din uleiul de palmier pentru a sprijini eforturile de creștere a transparenței și de promovare a respectării principiilor NDPE (No Defristation, No Peat, No Exploitation) pentru a transforma pozitiv industria uleiului de palmier.