Discover the brands and technologies from our business units Henkel Adhesive Technologies and Henkel Consumer Brands.
Așteptările în ceea ce privește responsabilitatea socială și față de mediu se schimbă în permanență. De aceea, pentru a se asigura că furnizează soluții la cele mai importante provocări, companiile se bazează pe un dialog deschis cu comunitățile, furnizorii, clienții și multe alte grupuri de interes (stakeholderi).
Pentru a înțelege cu adevărat, trebuie să știi să asculți. De aceea, companiile sunt atât de interesate de dialogul cu grupurile de interes. O abordare deschisă, pentru împărtășirea opiniilor și părerilor, în schimbare continuă, reprezintă cheia pentru înțelegerea așteptărilor diverselor grupuri de interes. Fie prin focus grupuri, fie prin sondaje pe diverse platforme, mediul de afaceri trebuie să adune păreri despre problemele, provocările și prioritățile grupurilor de interes – și să le reflecte în activitatea de zi-cu-zi.
La Henkel abordarea sustenabilității este influențată de interacțiunile cu grupurile de interes (stakeholder-ii nostri). Suntem convinși că o discuție deschisă, un dialog permanent cu toate grupurile care au un interes în activitatea noastră ne ajută să rămânem concentrați asupra celor mai importante provocări. Prin comunicare directă, prin participare la inițiative multistakeholder și prin sprijinirea platformelor de dialog, dorim să împărtășim din experiența noastră și din cunoștințele noastre și să integrăm tot ce am învățat în produsele, serviciile și activitățile noastre. Vrem să înțelegem nevoile grupurilor de interes și de aceea le ascultăm.
Înțelegerea și cartografierea cerințelor sociale pe care părțile interesate, de toate tipurile le impun companiei noastre este o componentă cheie a managementului nostru de sustenabilitate. Sunt luate în considerare atât părțile interesate interne, cum ar fi angajații, cât și părțile interesate externe, cum ar fi clienții și furnizorii. De asemenea, suntem membri în numeroase asociații industriale, facem parte din organizații globale, cum ar fi World Business Council for Sustainable Development (WBCSD) si World Economic Forum (WEF), și suntem angajati în dialog politic și social, de exemplu, cu organizații la nivel european.
Pentru a înțelege mai bine așteptările și perspectivele părților interesate și pentru a ne angaja într-un dialog mai bine direcționat și orientat spre soluții, monitorizăm continuu opiniile, la mai multe niveluri, de exemplu prin sondaje, dialog direct, inițiative cu mai multe părți interesate și prin platforme de dialog.
Implicarea deschisă cu părțile interesate ne ajută să le înțelegem așteptările și perspectivele și permite un dialog orientat spre soluții. Acest dialog încurajează înțelegerea reciprocă între părțile interesate și compania noastră, fapt ce ajuta societatea sa accepte deciziile comoaniei. De asemenea, servește ca sursă de idei noi, contribuie la inovație și la gestionarea riscurilor și stă la baza dezvoltării strategiei noastre de sustenabilitate și a rapoartelor companiei din acest domeniu.
Din ce în ce mai multe initiative sunt lansate pentru a încuraja consumatorii moderni să își schimbe obiceiurile. Este însă la fel de important să ne gândim și la generațiile următoare. De aceea, activitățile educative care promovează un comportament sustenabil și de conștientizare a provocărilor legate de protecția mediului și a planetei câștigă din ce în ce mai mult teren. De exemplu, inițaitiva Henkel Forscherwelt (“lumea cercetătorilor”), încurajează copiii să descopere și să exploreze lumea științei prin joacă. Programul internațional include elemente teoretice și practice pentru copiii din clasele primare, încorporând elemente de cercetare din experiența companiei, explorând și aspecte legate de sustenabilitate.