Discover the brands and technologies from our business units Adhesive Technologies and Consumer Brands.
Așteptările în ceea ce privește responsabilitatea socială și față de mediu se schimbă în permanență. De aceea, pentru a se asigura că furnizează soluții la cele mai importante provocări, companiile se bazează pe un dialog deschis cu comunitățile, furnizorii, clienții și multe alte grupuri de interes (stakeholderi).
Pentru a înțelege cu adevărat, trebuie să știi să asculți. De aceea, companiile sunt atât de interesate de dialogul cu grupurile de interes. O abordare deschisă, pentru împărtășirea opiniilor și părerilor, în schimbare continuă, reprezintă cheia pentru înțelegerea așteptărilor diverselor grupuri de interes. Fie prin focus grupuri, fie prin sondaje pe diverse platforme, mediul de afaceri trebuie să adune păreri despre problemele, provocările și prioritățile grupurilor de interes – și să le reflecte în activitatea de zi-cu-zi.
La Henkel abordarea sustenabilității este influențată de interacțiunile cu grupurile de interes (stakeholder-ii nostri). Suntem convinși că o discuție deschisă, un dialog permanent cu toate grupurile care au un interes în activitatea noastră ne ajută să rămânem concentrați asupra celor mai importante provocări. Prin comunicare directă, prin participare la inițiative multistakeholder și prin sprijinirea platformelor de dialog, dorim să împărtășim din experiența noastră și din cunoștințele noastre și să integrăm tot ce am învățat în produsele, serviciile și activitățile noastre. Vrem să înțelegem nevoile grupurilor de interes și de aceea le ascultăm.
Pentru Henkel, schimbul de păreri, opinii, idei cu gupurile de interes și grupurile sociale reprezintă un element esential din abordarea domeniului sustenabilității. Aceasta etse motivul pentru care suntem activi pe atatea platforme de dialog și inițiative care susțin și promovează diverse zone și subiecte legate de sustenabilitate.
Pe măsură ce ne dezvoltăm strategia de sustenabilitate, continuăm să profităm de sondajul cuprinzător al părților interesate realizat în 2021. Studiul a confirmat importanța integrării sustenabilității în toate activitățile noastre pentru grupurile noastre țintă și a arătat că părțile interesate percep Henkel ca fiind bine poziționată pentru a aborda problemele de sustenabilitate. Ne-am lansat strategia de sustenabilitate în 2022 și am continuat să o dezvoltăm în colaborare cu parteneri internaționali.
În 2023, am colaborat, de asemenea, cu o varietate de parteneri externi în domeniile noastre strategice de interes. În ceea ce privește materiile prime naturale, de exemplu, am efectuat o analiză pentru a identifica impactul, riscurile și dependențele sale în ceea ce privește biodiversitatea de-a lungul întregului nostru lanț valoric. Pe partea socială, măsurile noastre au inclus o evaluare a impactului social. Scopul acestei evaluări a fost de a combina diferitele perspective din țările în care ne desfășurăm activitatea și activitățile noastre sociale pentru a forma o imagine de ansamblu.
Din ce în ce mai multe initiative sunt lansate pentru a încuraja consumatorii moderni să își schimbe obiceiurile. Este însă la fel de important să ne gândim și la generațiile următoare. De aceea, activitățile educative care promovează un comportament sustenabil și de conștientizare a provocărilor legate de protecția mediului și a planetei câștigă din ce în ce mai mult teren. De exemplu, inițaitiva Henkel Forscherwelt (“lumea cercetătorilor”), încurajează copiii să descopere și să exploreze lumea științei prin joacă. Programul internațional include elemente teoretice și practice pentru copiii din clasele primare, încorporând elemente de cercetare din experiența companiei, explorând și aspecte legate de sustenabilitate.