Discover the brands and technologies from our business units Henkel Adhesive Technologies and Henkel Consumer Brands.
CADRUL STRATEGIC
Ne modelăm viitorul pornind de la cadrul nostru strategic, pe termen lung, bazat pe purpose si valori .
Cu acest cadru strategic, punem un accent clar pe creșterea cu scop. Acest lucru înseamnă: Ne propunem să creăm valoare superioară pentru clienți și consumatori, peste valoareai piețelor pe care activam, pentru a ne consolida poziția de lider în sustenabilitate și pentru a ne ajuta angajații să crească atât profesional, cât și personal la Henkel.
Elementele cheie ale cadrului nostru strategic sunt un portofoliu câștigător, cu mărci și soluții puternice, un avantaj competitiv clar în domeniile inovației, sustenabilității și digitalizării și modele operaționale pregătite pentru viitor –bazate pe o cultura de tip participativ (“collaborative culture”) și pe oameni responsabili(“empowered people”).
WIN THE 20S THROUGH
PURPOSEFUL GROWTH
Construim cu rigurozitate un portofoliu de mărci de succes
Un portofoliu de succes este cheia unei performanțe profitabile si durabile. Acesta este motivul pentru care ne dezvoltăm în mod constant portofoliul de mărci și segmente de business ca parte a managementului nostru activ de portofoliu – nu în ultimul rând în lumina implementării măsurilor anunțate și finalizate pentru divizia integrată Consumer Brands. În același timp, activitățile de tip M&A, în ambele dizivii, rămân o parte integrantă a strategiei noastre, bazate de performanta noastra solida, reflectata de bilanțul anual.
Accelerarea inovațiilor de impact
Dorim să accelerăm inovațiile de impact și, de asemenea, să adoptăm o abordare îmbunătățită a inovației, de exemplu prin utilizarea aplicațiilor și datelor digitale pentru a obține informații mai rapide și mai bune despre comportamentul consumatorilor și tendințele pieței. Luarea deciziilor în întreaga organizație are loc aproape de piață. În colaborarea noastră cu partenerii externi, valorificăm din ce în ce mai mult potențialul inovației deschise, folosind metode agile și continuând să investim în centre de inovare. Investim în mod constant în inovații și mărci în categoriile si regiunile de interes.
Sporirea atentiei asupra sustenabilității ca un adevărat diferențiator competitiv
Dorim să stimulăm sustenabilitatea ca un adevărat diferențiator competitiv. Sustenabilitatea este esențială pentru a crea un avantaj competitiv, pentru a permite creșterea afacerii și pentru a genera valoare pentru clienții, consumatorii și toate părțile interesate.
Pentru a stimula dezvoltarea durabilă, ne-am stabilit obiective ambițioase ca parte a 2030+ Sustainability Ambition Framework care se bazează pe progresul nostru de până acum și pe care le urmărim cu rigurozitate. Am inclus diferite dimensiuni ESG și am definit domeniile nostre-cheie:
Ne vom baza pe punctele noastre forte, cum ar fi capacitățile de inovare ale diviziilor noastre și cunoștințele angajaților noștri, precum și pe diferitele puncte de contact ale produselor noastre, clienților și consumatorilor. Evaluările din ratingurile de sustenabilitate relevante ofera o importanta și imparțiala confirmare și recunoaștere a realizărilor și progreselor noastre.
Sporirea creării de valoare pentru clienți și consumatori prin digitalizare
Profităm de oportunitățile oferite de digitalizare pentru a crește valoarea adăugată pentru clienții și consumatorii noștri, interacționând direct cu consumatorii noștri și străduindu-ne să ne sporim vânzările digitale. În acest proces, construim o bază de talente digitale susținută de asistență specifică. În cele din urmă, dorim să ne concentram asupra cresterii afacerilor digitale și a eficienței. În acest sens, functiunea noastră digitală Henkel dx, care a fost creată în 2019 pentru a reuni echipele digitale și IT de la Henkel, are o importanță-cheie.
Optimizam continuu modelele de operare
Ne străduim să ne optimizăm continuu modelele de operare și, astfel, să îmbunătățim constant competitivitatea proceselor și structurilor noastre. Dorim să ne apropiem mai mult de clienții și consumatorii nostri, să stabilim procese decizionale mai rapide și să ne sporim eficiența.
Consolidarea culturii noastre de tip participativ
O cultură organizationala puternică, valori comune și o înțelegere clară a colaborării ca echipă puternică sunt esențiale pentru a continua să conducem cu succes agenda noastră de creștere cu scop. Reperele noastre in acest sens sunt scopul nostru – “Pioneers at heart for the good of generations” – și Leadership Commitments care unesc toți angajații din întreaga lume. Credem că transformarea culturală este un proces continuu în care ne concentrăm pe colaborare și împuternicire (“collaboration and empowerment”), încurajăm perfecționarea si invatarea continua a angajaților noștri pentru capacitățile viitoare și le permitem să se dezvolte în mod constant.