Discover the brands and technologies from our business units Adhesive Technologies and Consumer Brands.
Vom ajuta oamenii să trăiască vieți mai bune. Responsabilitatea noastră socială este de a promova egalitatea de șanse, de a consolida diversitatea și de a respecta drepturile omului. Oferim angajaților noștri oportunități de învățare pe tot parcursul vieții și un mediu de lucru atractiv și sănătos. Pledăm pentru progres social și acces la educație la nivel mondial și oferim asistență în situații de urgență.
Oferim în mod fiabil cea mai bună performanță a produselor și siguranță chimică, ca fundamente ale succesului nostru în afaceri.
Alinierea strategiei noastre de sustenabilitate se reflectă și în strategiile unităților noastre de afaceri – Henkel Consumer Brands und Adhesive Technologies. Ei își aliniază afacerile, mărcile și tehnologiile la dezvoltarea durabilă, în conformitate cu provocările specifice ale portofoliului lor de produse și și-au prioritizat punctele de interes în consecință.
Cu gama noastră largă de soluții și tehnologii de produse, ne propunem să sprijinim transformarea economică, ecologică și socială și să o promovăm împreună cu partenerii noștri. Acest lucru ne va permite să contribuim în mod eficient la dezvoltarea durabilă atât la nivel local, cât și la nivel global și să ne modelăm afacerea în mod responsabil, sporind în același timp succesul nostru economic. Pentru a realiza acest lucru, trebuie să oferim clienților și consumatorilor noștri calitate și siguranță fiabilă și cea mai bună din clasa lor.
Este ambiția noastră continuă ca fiecare produs nou să contribuie la sustenabilitate. De asemenea, intenționăm să oferim clienților și consumatorilor noștri un profil cuprinzător de sustenabilitate a produselor noastre până în 2025. Ne propunem să măsurăm transformarea durabilă atât în ceea ce privește portofoliul nostru de produse, cât și compania noastră. Obiectivul nostru pentru 2030 pentru întreaga companie este de a tripla valoarea pe care o creăm pentru amprenta de mediu realizată de operațiunile, produsele și serviciile noastre (comparativ cu anul de referință 2010).
Aflați mai multe despre modul în care diviziile noastre stimulează sustenabilitatea.
Integrăm sustenabilitatea în zona de business governance prin raportare transparentă, informare și implicare.
Transparența este esențială pentru evaluarea acțiunilor responsabile și a performanței în materie de durabilitate. Acest lucru se aplică atât în interiorul, cât și în exteriorul companiei. Partenerii de afaceri și consumatorii, precum și investitorii și piața financiară, sunt din ce în ce mai interesați de produse și soluții orientate spre sustenabilitate și acordă din ce în ce mai multă importanță înțelegerii impactului activităților noastre de-a lungul lanțului valoric. Evoluțiile internaționale în domeniul finanțării și al legislației durabile consolidează și mai mult eforturile pentru o mai mare transparență.
În același timp, este esențial pentru noi să fim capabili să evaluăm și să gestionăm propria sustenabilitate și să măsurăm progresul pe care îl facem către obiectivele noastre în întreaga companie și în lanțul nostru valoric. În acest scop, conducem soluții digitale și ne bazăm pe colaborarea dintre divizii, pe colaborarea interfuncțională și pe parteneriatele externe din întreaga lume. Acest lucru ne consolidează baza de informații și construiește încrederea necesară în performanța noastră în materie de sustenabilitate. Aspirația noastră este de a integra în continuare sustenabilitatea în guvernanța, procesele și politicile noastre de afaceri, promovând în același timp raportarea transparentă, respectarea cerințelor de divulgare și implicarea.
Evaluarea și recunoașterea performanței noastre de către experți independenți în sustenabilitate creează, de asemenea, transparență.
Ca parte a abordării noastre de gestionare a furnizorilor, lucrăm, de asemenea, pentru a îmbunătăți transparența și trasabilitatea lanțurilor noastre de aprovizionare din amonte. Considerăm că acestea sunt esențiale pentru asigurarea unor practici agricole durabile și a unor condiții de muncă echitabile, cum ar fi industria uleiului de palmier, de exemplu. Acesta este motivul pentru care Henkel este membru al inițiativei intersectoriale Action for Sustainable Derivatives, fondată în 2019, în care companiile lucrează pentru obiectivul comun de a genera mai multă transparență în lanțul valoric al uleiului de palmier (kernel). În 2023, am reușit să menținem rata de trasabilitate până la moară la 89% și să creștem rata de trasabilitate până la plantație la 52%, angajându-ne cu furnizorii noștri pentru a cartografia lanțul nostru comun de aprovizionare pe bază de palmieri. Am făcut acest lucru cu sprijinul unei firme externe de consultanță în domeniul sustenabilității. Ne unim forțele cu parteneri de pionierat pentru a explora tehnologiile digitale cu potențialul de a crește trasabilitatea și transparența în industria uleiului de palmier. Acesta este modul în care continuăm să ne consolidăm angajamentul față de aprovizionarea durabilă.
Scopul nostru este de a măsura transformarea durabilă a portofoliului nostru de produse. Acest proces de evaluare presupune identificarea și maparea produselor din portofoliu care aduc o contribuție substanțială la sustenabilitate. Criteriile de evaluare acoperă întregul lanț valoric și iau în considerare impactul în toate domeniile.
La divizia Adhesive Technologies, analizăm contribuția la sustenabilitate a portofoliului nostru pe baza unui proces intern de evaluare a portofoliului. Prin integrarea acestei evaluări în managementul nostru strategic și în dezvoltarea produselor, suntem capabili să ne aliniem în mod durabil portofoliul pe baza celor mai recente descoperiri științifice. Criteriile de evaluare se axează pe subiectele-cheie legate de climă, circularitate, siguranță și resurse naturale de-a lungul lanțului valoric. Pe baza acestor criterii, produsele evaluate sunt clasificate în patru categorii. Produsele din categoriile Challenged și Straight Performer nu contribuie direct la sustenabilitate. Produsele din categoria Contributor au o contribuție pozitivă. Iar produsele din categoria Pioneer au o contribuție excepțională, fextrem de pozitivă. Divizia noastră Consumer Brands lucrează, de asemenea, la o evaluare a sustenabilității pentru portofoliul său de bunuri de larg consum, completată cu un sistem de clasificare.
Evaluarea și recunoașterea din partea experților independenți în materie de sustenabilitate sporesc transparența și oferă feedback important cu privire la eficiența cu care punem în aplicare strategia noastră de sustenabilitate.
Scalăm impactul sustenabilității împreună cu partenerii noștri și promovăm practici responsabile în domeniul „supply chain”.
Dezvoltarea durabilă necesită un angajament față de acțiune, precum și cooperarea cu parteneri eficienți. Interconectarea diferitelor perspective reprezintă o bază deosebit de bună pentru adoptarea contextului complex și interconectat la nivel global al durabilității. Acesta este modul în care cunoștințele și resursele specializate pot fi combinate în mod eficient pentru a conduce la schimbări transformaționale. Înțelegem colaborarea ca însemnând adoptarea unor practici de afaceri responsabile și acționarea durabilă în parteneriat de-a lungul întregului lanț valoric.
În consecință, folosim o abordare responsabilă de aprovizionare pentru a avea o viziune cuprinzătoare asupra aspectelor de sustenabilitate de-a lungul lanțurilor noastre de aprovizionare, inclusiv cooperarea cu furnizorii noștri. La fel de importantă este și cooperarea cu clienții noștri. De asemenea, credem că este important să colaborăm îndeaproape cu partenerii noștri de retail pentru a promova consumul durabil și eficient din punct de vedere al resurselor.
Ne angajăm să ne angajăm într-un dialog activ cu părțile interesate. Suntem implicați în inițiative la nivel mondial împreună cu reprezentanți ai industriei și actori ai societății civile și participăm la discuții politice și sociale. Această rețea ne ajută să facem o evaluare mai holistică a impactului asupra economiei, mediului și societății și să dezvoltăm soluții sistemice comune.
Abordarea noastră privind aprovizionarea responsabilă se concentrează pe aspectele legate de sustenabilitate de-a lungul lanțurilor noastre de aprovizionare, în beneficiul oamenilor și al planetei, cu scopul de a genera schimbări transformaționale împreună cu partenerii noștri. Din acest motiv, menținem un dialog și o colaborare intensă cu furnizorii noștri pentru a promova practici durabile și respectarea drepturilor omului. Misiunea noastră este să mergem dincolo de conformitate, să generăm impact și schimbare de-a lungul întregului nostru lanț valoric și să creăm valoare durabilă pentru clienții noștri.
Aprovizionarea 100% responsabilă împreună cu partenerii noștri reprezintă ambiția noastră continuă. Pe baza unei mentalități comune și a responsabilității pe care o avem ca organizație globală de achiziții, ne străduim să luăm decizii responsabile de aprovizionare la nivel global, în toate regiunile, diviziile și grupurile de materiale, pe baza strategiei noastre responsabile de aprovizionare.
Suntem convinși că putem stabili practici sustenabile de achiziții publice numai dacă fiecare factor de decizie din lanțurile globale de aprovizionare acționează în spiritul sustenabilității. Acest lucru necesită o recunoaștere fundamentală a acestei responsabilități, precum și adoptarea atitudinii corecte și construirea abilităților și cunoștințelor necesare.
Informații & Servicii