Discover the brands and technologies from our business units Adhesive Technologies and Consumer Brands.
Facem tot ce ne stă în putință pentru a-i ajuta pe oameni să trăiască o viață mai bună. Responsabilitatea noastră socială este de a promova echitatea, de a consolida diversitatea și de a respecta drepturile omului. Oferim angajaților noștri oportunități de învățare pe tot parcursul vieții și un mediu de lucru atractiv și sănătos. Pledăm pentru progresul social și accesul la educație la nivel mondial și oferim asistență în situații de urgență.
Încurajăm diversitatea, echitatea & incluziunea, respectarea drepturilor omului și asigurarea mijloacelor de trai ale oamenilor.
Reduceți inechitățile și nu lăsați pe nimeni în urmă – aceasta este cheia progresului social semnificativ. Acest deziderat a fost serios încercat în ultimii ani. Evenimentele globale au sporit excluziunea, au intensificat discriminarea structurală și au împiedicat dezvoltarea socială în lumea din jurul nostru.
Știm că echitatea se află în centrul soluțiilor care ne pot ajuta să avansăm în vremuri de criză. Acest lucru ne ghidează agenda pentru impactul transformațional al acțiunilor noastre. Echitatea este legătura dintre diferite subiecte și forța motrice din spatele unei game largi de activități.
Construirea unui sentiment de apartenență pentru oameni – cu toate diferențele noastre – în societatea noastră și la locul nostru de muncă este esențială pentru stimularea creativității și inovării. Cu toții trebuie să ascultăm voci diferite și să înțelegem diferite perspective și moduri de gândire. Calea noastră comună este de a construi o cultură corporativă bazată pe încredere unde angajații sunt încurajați să dea dovadă de inițiativă, să gândească proactiv și să fie deschiși să împărtășească idei noi.
Îmbrățișăm rolul pe care companiile îl pot avea ca actori-cheie în reducerea impactului negativ și promovarea efectelor pozitive.
La Henkel, diversitatea, echitatea și incluziunea (DEI) sunt un imperativ de afaceri și formează o parte integrantă a culturii noastre corporative. Ne propunem să promovăm o cultură a apartenenței și să ne străduim pentru echitate pentru a elibera întregul potențial al diversității noastre. Suntem convinși că o forță de muncă diversificată, precum și o cultură corporativă deschisă și apreciativă, sunt factori importanți de succes într-o lume globalizată. Perspectivele, culturile și modurile de gândire diferite ne permit să răspundem nevoilor piețelor noastre din ce în ce mai diverse și ale părților interesate cu produse, servicii și soluții creative și inovatoare.
Printr-o serie de programe și cursuri de formare, consolidăm înțelegerea și aprecierea diversității, promovând în același timp o cultură corporativă incluzivă.
Pentru a susține angajamentul nostru față de echitate prin măsuri concrete, am anunțat introducerea concediului parental neutru din punctul de vedere al genului în 2023. Aceste noi orientări globale introduc un concediu parental neutru din punct de vedere al genului de opt săptămâni pentru toți angajații noștri în cursul anului 2024. Aceasta înseamnă că toți părinții sunt eligibili pentru concediu parental plătit integral, în funcție de rolul îngrijitorului și nu de sexul lor sau dacă sunt părinți adoptivi sau biologici.
Henkel are o politică clară de a face afaceri într-o manieră etică și legală. Acest lucru este inseparabil legat de angajamentul nostru de a respecta drepturile omului recunoscute la nivel internațional. Încă din 1994, documentul Henkel privind misiunea și principiile sublinia faptul că respectarea valorilor și standardelor sociale este o parte integrantă a politicii companiei noastre.
Sprijinim învățarea și educația pe tot parcursul vieții și motivăm oamenii să ia măsuri pentru sustenabilitate.
Educația este unul dintre cele mai puternice instrumente atunci când vine vorba de a permite schimbări pozitive. Educația permite oamenilor să dobândească cunoștințele și abilitățile necesare pentru a ieși din sărăcie, pentru a echilibra inegalitățile și pentru a rămâne sănătoși. Educația și învățarea pe tot parcursul vieții, ca drepturi inerente și ca mijloc de realizare a altor drepturi, sunt elemente cheie care ne ghidează strategia.
Învățarea continuă inspiră inovație și creativitate. Învățarea și dezvoltarea sunt elemente critice ale muncii noastre zilnice, dar la fel este și oportunitatea de a ne dezvolta prin învățare în afara responsabilităților noastre de bază. Spre deosebire de metodele tradiționale de învățare, ne concentrăm pe programe inovatoare care adoptă o abordare holistică și angajată a învățării și care pun un accent puternic pe cunoștințe, abilități și mentalitate.
Această abordare-cheie a învățării începe cu angajații noștri, dar merge mai departe, către clienții noștri și comunitățile în care ne desfășurăm activitatea. Activitățile noastre sunt concepute pentru a împuternici oamenii cu abilitățile și competențele necesare pentru a dezvolta idei inovatoare, comportamente durabile și noi soluții digitale care le vor permite să stăpânească provocările viitoare și să valorifice oportunitățile.
Împreună cu angajații, pensionarii, clienții, consumatorii, partenerii și organizațiile caritabile, ne angajăm să aducem o contribuție durabilă societății din întreaga lume, dincolo de activitățile noastre de afaceri. Angajamentul Henkel se bazează pe trei piloni: implicarea voluntară a angajaților noștri, parteneriatele cu organizațiile caritabile și ajutorul de urgență cu accent pe dezastrele naturale.
Corporate citizenship este modul in care “Pregătim societatea pentru viitor.” Activitățile noastre sunt concepute pentru a împuternici oamenii prin educație să obțină abilitățile și competențele necesare pentru a dezvolta idei inovatoare, comportamente durabile și noi soluții digitale care îi vor pune în poziția de a depăși provocările și de a valorifica oportunitățile viitoare.
Când vine vorba de implementarea strategiei noastre de sustenabilitate, oamenii noștri sunt cei care fac diferența - prin dedicarea, abilitățile și cunoștințele lor. Din acest motiv, dorim să încurajăm angajamentul oamenilor noștri față de sustenabilitate. Și ne-am extins ofertele de instruire existente pentru a include un program holistic de implicare. Obiectivul este de a “Echipa” în mod cuprinzător angajații noștri cu cunoștințele, abilitățile și mentalitatea care sunt esențiale pentru rolul Henkel ca lider în sustenabilitate. De asemenea, încercăm să îi implicăm și să îi împuternicim să se implice activ în sustenabilitate în mediul lor de lucru și în viața lor privată.
Promovăm sănătatea și bunăstarea și contribuim la progresul social.
Domeniul Wellbeing este perceput, din ce în ce mai mult, dintr-o perspectivă holistică care pune cap-la-cap aspectele fizice, mentale și sociale – și exact așa îl înțelegem la Henkel.
Traducerea a ceea ce înseamnă bunăstare pentru un mediu de lucru din ce în ce mai rapid și digital vine cu așteptarea de a ne regândi abordarea și de a ne adapta la aceste circumstanțe. O abordare incluzivă și colaborativă este esențială pentru susținerea unei culturi a bunăstării. Înțelegerea modului în care locul de muncă fizic determină bunăstarea devine esențială într-o perioadă în care locurile în care lucrăm s-au schimbat. Crearea unui mediu de lucru optim care încurajează creativitatea și susține reziliența include revitalizarea locurilor noastre de muncă pentru a răspunde mai bine nevoilor angajaților noștri.
Măsurile din zona mental health continuă să fie un aspect important în punerea în aplicare a strategiei noastre de wellbeing. Un alt domeniu cheie pentru a genera schimbări pozitive în acest domeniu a fost înțelegerea beneficiilor instrumentelor digitale ca o cheie pentru promovarea stării de bine a angajaților.
Pe măsură ce înțelegerea noastră despre bunăstarea angajaților continuă să crească, rămânem dedicați unei abordări holistice pentru integrarea bunăstării în cultura noastră corporativă.
Promovăm sănătatea și vitalitatea angajaților noștri pentru a ajuta la crearea unei organizații agile și performante. Pentru a face acest lucru, ne bazăm pe standarde de sănătate și siguranță uniforme la nivel global și oferim programe de sănătate și îngrijire preventivă pentru a ne proteja împotriva riscurilor la locul de muncă care ar putea duce la boli. Gama largă de servicii oferite în locațiile noastre are două obiective: promovarea sănătății fizice a angajaților noștri (prin seminarii pentru renunțarea la fumat, controale medicale, prevenirea SIDA etc.) și menținerea vitalității mentale (prin gestionarea stresului și măsuri similare).
Campania anuală globală de sănătate este o abordare holistică care abordează aspectele mentale, fizice și sociale ale sănătății. Campania din 2023 a fost intitulată "Eat Smart – Take Part" și a avut ca scop îmbunătățirea rezilienței mentale a angajaților prin aducerea oamenilor împreună, unirea culturilor și explorarea subiectului alimentației și gătitului sănătos. Prin această abordare, campania globală de sănătate a ajuns la peste 90% dintre toți angajații Henkel din întreaga lume.
La Henkel, măsurăm performanța prin rezultate și nu prin prezență. Acesta este motivul pentru care promovăm modele flexibile de lucru de mulți ani. Bazat pe o cultură a încrederii, munca cu fracțiune de normă, programul de lucru flexibil, noile concepte de la locul de muncă și munca mobilă sunt o parte naturală a muncii noastre. Vrem să creăm locul de muncă al viitorului pentru angajații noștri.
Smart Work este o abordare holistică pentru pregătirea angajaților noștri și a organizației noastre pentru viitorul muncii. Smart Work nu acoperă doar modul în care încadrăm munca mobilă versus munca de birou, ci și modul în care birourile noastre pot sprijini mai bine colaborarea între angajații și creativitatea noastră, modul în care ne putem îmbunătăți programul de sănătate și modul în care putem explora potențialul peisajului nostru digital.
Informații la nivel global
Informații & Servicii