Discover the brands and technologies from our business units Adhesive Technologies and Consumer Brands.
7 iul. 2023 București
Henkel România este un partener tradițional al Galei Absolvenților Secției de Modă şi Design Vestimentar UAD (Universitatea de Artă și Design) Cluj-Napoca, parteneriat care a început în anul 2010 și continuă și în prezent. Astfel, Henkel România a ales să sprijine demersurile educative ale UAD și să recunoască talentul tinerilor designeri români în momentul in care aceștia își fac debutul în industria modei. De-a lungul celor 11 Gale ale Absolvenților desfășurate în această perioadă, compania Henkel a premiat, prin mărcile sale Perwoll și Syoss, 30 absolvenți ai Secției de Modă şi Design Vestimentar UAD (15 absolvenți de la Licență și 15 absolvenți de la Master).
Începând cu anul 2010, compania Henkel a acordat 22 Premii Perwoll pentru tineri designeri, pentru excelență în alegerea si combinarea țesăturilor (la edițiile 2010-2023) și 8 Premii Syoss pentru cea mai inovatoare colecție, din perspectiva materialelor, a mesajului și a creativității stilului (la edițiile 2014-2019).
Pe data de 1 iulie 2023, după o pauză de trei ediții (suprapuse, parțial, peste pandemie), prezentarea de modă pusă în scenă de Absolvenții Departamentului Modă-design vestimentar, din cadrul UAD Cluj-Napoca, a revenit cu o nouă identitate vizuală, într-un nou format și într-o locație neconvențională, Parking-ul inter-nivel din Iulius Mall, Cluj Napoca.
La ediția 2023 Henkel, prin marca sa Perwoll, a oferit un premiu special absolventei Andrea Sándor, care s-a evidențiat prin talentul și creativitatea sa. Colecția semnată de Andrea Sándor transmite un mesaj puternic despre importanța integrității ecologice, abordând simultan feminitatea și simplitatea, mesaj creativ ce rezonează atât cu conceptul “slow fashion”, promovat de brandul Perwoll, cât și cu valorile companiei Henkel în general. Henkel este un pionier în domeniul sustenabilității și unul dintre primii promotori ai economiei circulare. Detalii: Sustenabilitate, Raport de Sustenabilitate.
Din 2019, Perwoll promovează mișcarea #RethinkFashion pe care o duce mai departe și anul acesta prin proiecte și lansări menite să promoveze conceptul de “slow fashion”, axat pe longevitatea articolelor de îmbrăcăminte. Brand-ul încurajează consumatorii să aibă grijă corect de hainele lor pentru a le păstra frumoase și a le purta cu plăcere o perioadă cât mai îndelungată. Mai multe detalii: „Nou?” – „Nu, spălat cu Perwoll!”
Colaborarea dintre compania Henkel România și Secția de Modă şi Design Vestimentar UAD va continua în toamna acestui an cu lansarea unui nou format educativ, creat special pentru studenții Secției de Modă şi Design Vestimentar UAD, pornind de la necesitățile noii generații de studenți (Gen Z): o serie de evenimente (incluse în programa de studiu) de tip Think - Tank, Masterclass și Ateliere practice, Sesiuni de Mentorat și Coaching, conduse de experți cu multă experiență practică/ de business. În plus, studenții vor avea șansa să interacționeze cu situații și exemple concrete din portofoliul Henkel.
Noul format educativ este menit să ofere mai multă claritate studenților asupra planurilor lor de carieră, după absolvire și face parte din strategia Departamentului Modă-design vestimentar UAD de reinventare/repoziționare a proiectelor sale academice, cu o altă denumire (UADFASHION), structură și program, mai adecvate contextului actual.
Mai multe informații