Discover the brands and technologies from our business units Adhesive Technologies and Consumer Brands.
18 iun. 2024 București
Henkel continuă transformarea ecologică a operațiunilor sale globale, vizând reducerea emisiilor de dioxid de carbon, rezultate din activitatea companiei, cu 100 de milioane de tone metrice, între 2016 și 2025. Astfel, potrivit celui mai recent raport de sustenabilitate, în perioada 2016-2023, Henkel a economisit deja peste 89 de milioane de tone metrice de dioxid de carbon, alături de clienții, consumatorii și furnizorii săi. De asemenea, în prezent, 89% din energia electrică folosită provine din surse regenerabile. Angajamentul Henkel pentru protejarea mediului și rezolvarea provocărilor sociale se reflectă atât în produsele și soluțiile oferite, cât și în utilizarea resurselor într-un mod eficient și neutru din punct de vedere climatic, în cadrul tuturor diviziilor sale.
În ceea ce privește divizia Adhesive Technologies, compania optimizează permanent tehnologiile pentru a sprijini conservarea resurselor în aplicațiile clienților săi. Un exemplu este facilitarea accesului la baterii EV de nouă generație, mai sigure și durabile, care vor fi prezentate la Battery Show Europe 2024, cea mai importantă expoziție pentru industria bateriilor destinate vehiculelor electrice din Europa, care are loc în perioada 18-20 iunie. Inovațiile includ adezivi care permit circularitatea bateriilor, facilitând repararea, reutilizarea și reciclarea acestora.
În plus, în calitatea sa de furnizor de soluții sustenabile pentru industria ambalajelor, divizia Adhesive Technologies și-a prezentat recent noile soluții inovatoare, în cadrul expoziției drupa 2024, de la Düsseldorf. De la ambalaje flexibile, la ambalaje din hârtie, benzi și etichete speciale, Henkel oferă un portofoliu complex de adezivi și tehnologii de suprafață menite să satisfacă cerințele industriei de ambalare și imprimare. De asemenea, noua gamă de adezivi și soluții de suprafață, Henkel RE, îmbunătățește reciclabilitatea ambalajelor, făcând posibilă utilizarea conținutului refolosit, în ambalajele noi ale produselor.
Pentru divizia Consumer Brands eliminarea, reducerea și, atunci când este posibil, recuperarea și reciclarea materialelor de ambalare reprezintă cel mai bun mod de a minimiza deșeurile și impactul acestora asupra mediului. Obiectivul Henkel în această direcție constă în reducerea cantității de material de ambalare, fără a compromite calitatea, performanța sau siguranța produselor. Consumatorii pot observa deja acest lucru, atât la nivel global cât și în România, la detergenții și produsele de îngrijire personală Henkel Consumer Brands. Astfel, o mare parte dintre produsele diviziei au trecut prin procese de transformare, pentru a deveni mai sustenabile.
Produse cosmetice și de îngrijire personală:
Detergenți:
Mai multe detalii despre eforturile Henkel în domeniul economiei circulare, găsiți accesând Henkel Sustainability Report 2023.
În 2024, Henkel România continuă seria acțiunilor destinate dezvoltării durabile și voluntariatului, consolidând tradiția anilor precedenți. Astfel, în martie și aprilie, compania a organizat diverse acțiuni de conștientizare și educație ecologică pentru angajați și familiile acestora, inițiate de Consiliul de Sustenabilitate al Henkel România. Aceste inițiative se vor derula pe tot parcursul anului. Dintre activitățile și parteneriatele care au avut loc în martie și aprilie 2024 mentionam:
Mai multe informații