Discover the brands and technologies from our business units Adhesive Technologies and Consumer Brands.
Silan nu numai că lasă rufele foarte catifelate, dar le conferă și un parfum plăcut, de lungă durată. Silan - răsfățul pe care mi-l ofer.
Istoria brandului datează din 1965, când Silan a apărut pentru prima dată cu sloganul „Combaterea hainelor rigide". Henkel le promitea consumatorilor săi o experiență a rufelor catifelate, eliminând țesăturile aspre și dure. La mijlocul anilor 1970, consumatorii au realizat rapid că Silan nu numai că lasă hainele catifelate, dar le conferă acestora și un parfum plăcut, rafinat. Deoarece tot mai multe persoane au piele foarte sensibilă, Silan s-a adaptat la aceste cerințe ale consumatorilor, creând în anul 2004 Silan Skin Sensitive, cu formula sa delicată. Datorită bunei sale compatibilități cu pielea, este recomandat de dermatologi de renume și este potrivit și pentru pielea delicată a bebelușilor. Un an mai târziu, în 2005, Silan a lansat gama Aroma Therapy, care oferă o experiență unică de răsfăț a simțurilor cu ajutorul uleiurilor esențiale.
Pe lângă delicatețea care însoțește produsele Silan, când hainele sunt purtate, produsele Aroma Therapy sunt menite să aibă un efect benefic asupra trupului și sufletului. În prezent, portofoliul de produse Silan include gamele Classic, Sensitive, Aromatherapy, Supreme, și Fresh Control.
Informații și servicii